Blog - Amplifi Netherlands

Data

Dealen met discrepantie in data

mei 30, 2017
|
Comments off
|

Het belang van unieke en betrouwbare data neemt toe naarmate media converteren en 100 procent digital worden. Om te toetsen hoe betrouwbaar ze zijn, gebruiken we meerdere instrumenten. Het hanteren van verschillende meetinstrumenten leidt er ook onherroepelijk toe dat de resultaten per instrument zullen afwijken. Ook al […]

Programmatic traineeship

maart 28, 2017
|
0 Comments
|

Online marketing modules binnen opleidingen in Nederland schieten te kort en zijn erg social en search minded. Dentsu Aegis Network Netherlands heeft daarom een internationaal programmatic traineeship opgezet.

Google

Verbetering impressie meetmethodiek

maart 20, 2017
|
0 Comments
|

Wijziging en verbetering van de impressie meetmethodiek gedurende 2017 DoubleClick Digital Marketing gaat de wijze waarop impressies worden geteld aanpassen van ‘served’ naar ‘count on download’. Dit wil concreet zeggen dat de impressie pas wordt geregistreerd nadat de device van de gebruiker indiceert dat de creative download gestart […]